Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

marekmotor

22. 1. 2009 17:53
Ty jo,

já Igáče propás, jsem nějak neměl prachy a hlavně jsem si tak ňák myslel, že už neskočí:) Ale je fakt, že bez Iggyho by to byla houby Lust for Life:) Díky za sympatickou reportáž.R^

0 0
možnosti

cajda2

30. 9. 2008 22:48
Re: Deep Purple

Já osobně mám DP z té slavné trojice nejraději...Ale uznávám, že problém DP je takový, že opravdu nějaká alba jsou hodně slabá, zatímco u LZ by se špatné album hledalo opravdu špatně:) Ale nevěřím, že by se vám aspoň nějaké písníčky nelíbily:-) Ona taková písnička Burn je hodně dž dž dž;-)

0 0
možnosti

cajda2

30. 9. 2008 19:35
Deep Purple

Co vám tolik vadí na Deep Purple jestli se můžu zeptat....:-)

0 0
možnosti

mikasedlinen

30. 9. 2008 22:11
Re: Deep Purple

Abych byl upřímný, tak téměř vše.... ;-)Omlouvám se za možné nejasnosti, ale zatím nevím, jak na příspěvky do diskuse reagovat jako autor... Je to dlouhá story. Řekněme, že Deep Purple mi nikdy nepřipadali jako něco, čím bych se měl zabývat. Kdykoli jsem něco někde zaslechl, kdykoli jsem se i snažil o soustředěný poslech, vždy mi to připadalo plytké a tak nějak podivně pitomé. Svým způsobem mi připadá neuvěřitelné, že se jim dostalo takového věhlasu a uznání. Led Zeppelin a Black Sabbath - to je jiná káva. Tam je to správné dž dž dž... Ale DP je dle mého názoru opravdu hodně podivná záležitost.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS