Koncerty

Lukáš Sedláček

Marbulínkova sestřička s nejmilejší drůbeží

Dříve jsem na hudbu nazíral úplně jinak než dnes. Věci, které mi dnes připadají nepodstatné, byly před sedmi, osmi lety alfou a omegou mého hudebního uvažování. Nikdy jsem se vlastně pořádně nezamýšlel nad tím, co je pro mě v mém hudebním konání důležié. Vždy jsem to poznal až tehdy, když to přišlo. Věřím, že už snad dokážu rozeznat, čeho bych chtěl anebo mohl být součástí, co by mě bavilo, nebo naopak to, k čemu bych ani nepřičichnul. A musím se přiznat, že v případě bruntálského děsuplného uskupení Marbulínkova sestřička s nejmilejší drůbeží jsem stále v rozpacích.

17.9.2010 v 20:28 | Karma článku: 9.09 | Přečteno: 1259 | Diskuse

Lukáš Sedláček

20 minut koncertu stačí až nad hlavu...

Jednoho krásného dne jsme něco montovali ve zkušebně a moc se nám nedařilo. Obklopeni starými krámy, většinou nefunkčními, propadali jsme jisté beznaději."Chtělo by to pořádné druty...." plácnul jen tak mezi řečí bubeník a už to bylo.

14.9.2010 v 19:53 | Karma článku: 6.66 | Přečteno: 943 | Diskuse

Lukáš Sedláček

Zápisky z minitour jedné kapely

Účinkují: Frajárula Disgráciáta - vocal Waran - guitar Wachata - klarinet, keyboard Slon - drums Hroch - bass Hajnej - guitar

26.4.2010 v 17:45 | Karma článku: 8.59 | Přečteno: 898 | Diskuse

Lukáš Sedláček

Recenze? Velice ten tenký led...

Nacházím na webu spousty článků, recenzí, blogů, krátkých aktualit a informací a vždy se snažím utvořit si v hlavě nějaký celkový dojem, obraz, či alespoň představu toho, co měl autor na mysli a snažím se na jeho text nahlížet z několika úhlů pohledu. Recenze bývají různé: zábavné, zbytečné, zdlouhavé, nebo naopak příliš stručné, zanícené, fundované, odfláknuté, humorné, ale nikdy nejsou a ani z principu nemohou být objektivní. A i když občas vyplivnu na tento blog nějaký článek, na čistokrevnou recenzi bych si patrně netroufnul. A to z jednoho prostého důvodu: zmíněná objektivita je pro mnoho lidí natolik důležitým prvkem, že naprosto postrádá smysl, abych se jako obyčejný fanoušek muziky, kterému se prostě něco líbí a něco nelíbí, pouštěl na tak tenký led. Snažit se být v recenzi objektivní, to je jako fandit Baníku a Spartě zároveň.

30.1.2009 v 18:23 | Karma článku: 9.74 | Přečteno: 1048 | Diskuse

Lukáš Sedláček

Slayer, Trivium, Mastodon, Amon Amarth, Malignant Tumor

O státním svátku bylo v holešovické hale opět veselo. Svátek metalový, chtělo by se říci. Slayer se u nás neukázali dlouhých deset let, proto mě k návštěvě této zastávky "Unholy Aliance Tour Chapter III" přiměl spíše fakt, že Tom Araya vedl již nekolikrát v médiích hloupé řeči o tom, že už na to prdí, že už kolem sebe slýchává něco a starém dědkovi atd. A představa, že bych už nikdy nemusel Slayer koncertně zažít, byla pro mě natolik nepřijatelná, že jsem neváhal a vypravil jsem se opět po čase vlakem do stověžaté matičky.

20.11.2008 v 16:26 | Karma článku: 13.60 | Přečteno: 1151 | Diskuse

Lukáš Sedláček

Iggy Pop & Stooges, Praha 19.9.2008

Šlachovitý pán nám předvedl, že všichni jak tu jsme - metalisti, pankáči, máničky, šampóni s gatěma většíma než nafukovací tenisová hala, zkrátka všichni, co se občas snažíme být strašně drsní a s kytarama v rukou kopeme do pozadí maloměštáky, establishment a ikony komerční zábavy, jsme v podstatě jenom takoví kašpárci, kteří blbnou, protože se doma u telky nudí. Tohle byl opravdový, až na kost ohlodaný, špinavý a hlasitý rock ́n roll...

30.9.2008 v 19:04 | Karma článku: 10.36 | Přečteno: 875 | Diskuse
Počet článků 13 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1822
Obtloustlý lenoch, manžel, dle testu, který nedávno přišel mailem stabilní sangvinik, milovník potkanů (byť jsem zatím choval jen jednoho), požitkář, logistik, venkovan.